Ultraljudet...

Idag har jag varit på ultraljud, de va riktigt häftigt att se & jag va helt fashinerad över hur allt såg ut, att de verkligen fanns en riktig människa där med tår, långa ben osv.. Allt såg bra ut & de va en lättnad att se..
Dock va jag så inställd på att få reda på könet idag.. Men de sket sig ju.. När hon gjort alla mätningar & allt som va tvugna att göras skulle hon se vad bebisen hade för kön, så vägrade bebis att sära på benen!!
Den låg med benen helt ihop i fosterställning, och röde bara nedre delen av benen, men vägra blotta sitt kön!!
Vadå envis??! Kollade från alla möjliga vinklar & jag föreslog att tanten skulle butta på magen lite för att få bebis att reagera & sära på benen.. Men NÄÄÄ!!!
Bebisen ligger tydligen så skyddad & de går inte få den att reagera..... :S

Jag fick ett nytt BF.. 23e December! Julaftonsbarn kanske vem vet?

Jag har ingen scanner så jag lägger upp en fotograferad bild av fotot sålänge! :D
Kan också tillägga att jag inte kan med inställningarna på kameran så dom kanske blir lite rolig färg & konstigt ljus men skitsamma :D


Kommentarer
Postat av: My

sööt bebis :) men du, tvinga aldrig ungen att blotta sitt kön! :P fy skäms elin! ;D

2008-07-22 @ 22:03:50
Postat av: Anonym

va skönt att allt gick bra! du måste vara helt upprymd nu :) ha det bäst!

2008-07-22 @ 22:44:37
URL: http://ennieh.blogg.se/
Postat av: Kicki

men du kommer ju förr eller senare veta kön ändå ;) och så är de ju inte 100 att de har rätt. :P

Men huvudsaken är ju att bebis mår bra!!

2008-07-23 @ 00:30:50
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: sofie

ååhh va söt=) visst va de underbart=)

2008-07-23 @ 10:20:37
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja men eller hur=) man kan ligga o kolla på bebben hur länge som helst=)....

Tur man kan köpa hem kort.

2008-07-23 @ 16:25:18
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: jessica

jag kan knappt vänta tills ungen pluppar ut, jaaag vill gosa nuuu med alien <3, hhahah!

2008-07-23 @ 20:17:48
Postat av: Moster

Ja man kan ju inte se hornen än men de finns där...hahah förövrigt jättepluttig :)

Kram

2008-07-26 @ 19:45:02
Postat av: Tilda - Kusinen

Underbara bilder...!! Men när får man uppdatering på magen?? hehe!! vill seeeeeeeee!!!!! Puss!

2008-08-25 @ 23:54:37
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Anna



Jag var på ultraljud i onsdags och kan bara hålla med dig i det du skrivit- häftig känsla när barnet dök upp på skärmen första gången- få svart på vitt att det inte var tomt därinne och att man nu ska bli förälder så småningom! Lycka till!

2008-10-03 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0