Klamydia!

Nu har man precis kommit hem, sitter här med Tess.. :D
Fick för mig att jag ville va brun på balen och tog därför med Tess till Soloseum för att sola..
När vi kommer dit så ser vi en lapp där dom varnar om att klamydia smittan ökat, och flera blivit smittade av att sola där!?!?!?!? Även herpes tydligen.. Hur bra låter de..? är de ens möjligt att man kan bli smittad av såna sjukdomar av att sola solarium? De visste faktiskt inte jag :S
Och hur vanligt isf är de att man blir smittad om man solar?!

Tänk på alla små som solar, tolv åringar osånt.. Som är oskuld, dom lär ju inte gå & testa sig för klamydia om dom inte haft sex.. Så går dom med smittan i flera år och drabbas av olika besvär?! Helt sjukt ju.. de kan ju nästan itne stämma!??!
Alla ni som solar : SKÖT ER HYGIEN! ;D

På tal om hygien.. jag tycker man borde införa en lag, då de är förbjudet att slicka på fingrarna innan man tar upp pengar.. När jag sitter i kassan o ska ta emot dessa pengar får jag ärligt talat kväljningar!!
Speciellt gamlingar, även om de så bara finns en sedel i facket så ska dom ändå promt slicka på fingrarna!?
SKÄMS!


Nej, nu ska jag laga potatisgratäng & kycklingfilé!


Bye fuckers..


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha å sen borde det införas att duscha regelbundet ;)då kanske man skaulle slippa hälla för andan när vissa kunder kommer :S

2008-04-08 @ 21:18:16
URL: http://emeliebackman.blogg.se
Postat av: Moster

MMMmeen visst blir man sugen..
..på potatisgratäng mitt i klamydiatugget...och slickade sedlar hahah du e rolig du..
kram

2008-04-08 @ 22:16:10
Postat av: Annika

haha tror det borde vara de som slickar på pengarna (fingrarna) som lider mest, fatta vad äckligt det är med pengar! Man vet inte vad folk gjort med dom och vilka smittor som finns på dom... Usch för smittor i solariet också... Men tvättar man inte alltid efter sig med något bakteriedödande? hmm folk fuskar säkert med de... Kram!

2008-04-08 @ 22:50:27
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Anonym

Nee usch va vidrigt, är det verkligen sant? låter jue helt otroligt att man skulle få klamydia från att sola solarium. Men jag tror dig och jag kommer då inte sola solarium mer, va äckligt.
Och tänk vilken kaos det skulle bli om jag blev smittad, jag e jue gift!!!! Maaaagaaad, kenny hade inte trott på mig att jag blivit smittad av solariet.

2008-04-09 @ 08:09:24
Postat av: Adam kga

Du har klamydia=)

2008-04-09 @ 12:08:39
Postat av: Melinda

Kan man bli smittad av att sola solarium ? :/

2008-04-16 @ 20:43:47
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Fredrik

Enligt Rfsu kan klamydia endast smitta genom oralt, vaginalt eller analt samlag. Att det smittar genom solarium och toaletter är lögn och båg med andra ord.

2011-05-04 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0