Jag erkänner..

Nu har jag just värmt mig i en dusch, var så fruktansvärt frusen av mig.. jävla förkylning..
När jag duschade kom jag på mig själv.. Min sämsta sida.. den ska jag berätta om nu!
Ska berätta om varför jag ofta använder mig av ordet bitter, varför jag är bitter eller skyller på att andra är de..

Alla dagar är inte en dans på rosor eller hur?
Ibland är vissa saker mindre roliga här i livet, då känner jag såhär:

Jag har humör som ingen annan tror jag.. Många gånger kan de vara helt obefogat.. Jag bara har en inre irritation som måste riktas emot någon.. Detta kan riktas mot mamma, syskon, vänner, jaa.. i stort sett vemsomhellst som är i min omgivning.. Om jag tänker tillbaka lite, för några år sen tex när jag fick dendär bittra känslan, så flög de saker högt & lågt, blev rosenrasen så fort nåt gick emot mig.. eller såfort nåt krångla..
Folk säger att de är en mognadsgrej och att man lär sig att behärska såna saker när man blir äldre..
Har ju haft sånthär humör hela livet..

Nu är jag snart 20 år, jag känner exakt samma kokande irritationer inom mig som jag gjorde förr..
Visst, jag kastar inte grejer omkring mig på samma sätt och kanske är något mer sansad.. men ändå känner jag ju att jag måste avreagera mig på nån när jag har sånadär dåliga dagar..
Häromdagen fick Tess skäll av mig bara för att jag fick vänta nån minut på henne.. :P
Igår fick Adam otrevliga sms hela kvällen tills jag tillslut blev för sur för att i huvudtaget kunna svara..
Kan gorma åt mamma att komma fram till sak när hon försöker berätta nåt för mig?! 

ADHD

Jag har verkligen inte tålamod med krångel.. Enkelt & lätt tack! :D

De är en sak jag själv tycker är dålig hos mig..humöret alltså..
Annars när jag inte är på dedär bittra humöret så är jag nog en ganska bra tjej tror jag?! :D 

Ni kanske tycker jag är störd som skriver om detta i min blogg, vem vill erkänna sina fel & brister där liksom ;)
Men jag tycker de är bra att göra de här, eftersom jag vet att många av mina vänner läser här, då kanske dom inte tar de så personligt nästa gång dom får sig en obefogad utskällning, eller en dryg kommentar ;)
Så ska jag också försöka bättra mig!? :P
DEAL!


Kommentarer
Postat av: Moster

Hallå Darling!

Visst är det så att livet suger ibland..
men vad f#n ska man göra åt det..
..det vore ju inte så skoj om livet var en dans på roser jämt..trist..haha

Alla har väl sina bra och dåliga sidor..
..och dina bra överväger dina dåliga!!

Men visst får man ju kanske tänka en extra gång...ord sårar ju som sagt var... och kan vara svårt att ta tillbaka..

Men Darling LEV LIVET!!
Man har bara ett... finns tyvärr ingen restart knapp..

I Love U

Kram moster

2008-04-12 @ 19:49:39
Postat av: Tess

Gumman då, jag vet vart jag har dig och jag tycker inte att du är någon grinpuppa, alla har sina bra och dåliga dagar, till och med jag :P Haha! JAg vill ses snart, göra något roligt. Pusssss /Therese

2008-04-13 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0