God afton!

Hey fuckers.. :P
Hur har dagen varit?!? Jag gillar fredagar.. oftast för att man har en helg framför sig & ens vänner är lediga..
Själv jobbar jag HELA helgen.. men inte hel-dagar och inte ska jag upp särskillt tidigt heller så de är ändå skönt med helg! :D

Jobbade 09:30-18:00 idag,efter jobbet åkte jag till statoil för att få i lite mer luft i däcken!
Fick ju på mina sommardäck igår..och dom va inte så välpumpade.. 

Därefter åkte jag till Valentino och feta i mig en pizza, de va gött..!
Men nu blire bara hemma mys, ligga här med datorn & glo runt lite, kolla tv o sen eventuellt somna tidigt..

Jag verkligen hatar dendär känslan att känna sig åtsidosatt..
Irriterande och oviktig information! :D :P

Mina besöks-statistik har dalat...vad beror de på?
Är de något ni är särklillt intresserade av som ni vill att jag skriver mer om eller liknande?!
FÖRSLAG TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0