Äntligen helg!

Fredag, bara tre timmars arbete nu i eftermiddag sen är jag LEDIG!
Ska bli skönt faktiskt..
Imorn äre personalfest.. Jag måste bestämma mig var jag vill gå ut?
Dom flesta vill gå på Statt/Harrys.. På statt är ju E.M.D..
Skulle möjligtvis kolla på dom bara för att se ERIK eftersom jag tycker han är så söt.. men förövrigt är inte dedär med pojkband något för mig! Men jag får ju gå dit all andra går annars blire ju inte så kul ändå kan jag tänka mig :D

Inatt va jag vaken, somnade nog vid halv sju imorse..
Kollade på film, Date movie & Epic movie..

Emelie försökte få liv i mig vid lunchtid, hon ville ha lunch-sällskap.. men jag va väck! Jag va sååå trött och orkade verkligen inte... gick upp strax efter ett..tog mig en dusch & pallrade mig sedan bort till moster för att färga håret på henne.. Lyckades även färga halva hennes panna, och även delar av hennes öron..
Men de gör inget.. :P Sånt man får räkna med när man tar hjälp av en ammatör som jag :D

Jag är trött än... Men måste samla lite kraft & pallra mig iväg till jobbet nu ju..

Lite kul msn namn kusin Thom har!  Till er särskrivare: En brun hårig sjuk sköterska.

Nee men seriöst! Bloggar mer ikväll om inget mer intressant dyker upp!



Kommentarer
Postat av: Moster

Men snygg blev jag ändå... efter min vinare..hahaha
Tack igen
Kramiz

2008-04-04 @ 17:56:25
Postat av: Moster igen..

Hittade en rolig sida där man kan få en slogan på sitt namn...
Ditt var ju passande eller hahahah

Elin - once you have it, you love it.

Kram igen..

2008-04-04 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0