Löneförhöjning!!

Jajamen, lönen i sig vart ju inte så saftig eftersom jag bara jobbat 20 timmar förra månaden, men höjningen är jag nöjd med.. 5:- mer i timmen, de va ju mer än jag hade räknat med faktiskt :) Förra årets höjning låg ju bara på 2:- mer i timmen så de är ju ganska stor skillnad..

NU har jag just kommit från tandregleringen, avslutad där nu så nu behöver jag inte gå dit nåt mer.. känns bra faktiskt, för den tandläkaren spottar när han pratar, de är faan vidrigt de..!

Borde läsa på såndär företagsekonomi, eller projektföretagande.. har prov i de imorn men.. känner mig inte så motiverad.. får läsa igenom häftet ikväll en snabbis:)
Vet att jag kommer ha sån ångest över mina betyg sen när jag gått ut, för mitt mål va ju egentligen att gå ut utan några IG.. men sånt är ju inte fallet riktigt..

yeahyeah..

Jag längtar tills helgen nu :) vill ha lördag, utställning & party med vännerna!
(jag,frida & Tobbe på fotot)


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0