Ack så man bedrog sig..

Well well, efter att man gått & trott att allt blivit bra igen när de inte va direkt nåt att prata om så fick man sig ett par saker till att grubbla på.. Men, sånt äre.. kan lätt bli så kanske..?
Idag blev man också 19 år.. känns väl inte så jävla häftigt direkt men.. har iallafall fått bra presenter, inge jättemärkvärdigt men jag önskade mig heller inget.. fick iallafall pengar, presentkort, bukett rosor, en krukväxt.. Dög helt perfekt åt mig.. Tänkt att köpa nya inlines nu :)  jag & Tess har ju sagt att vi ska åka men båda två har ju bara ett varsitt par sletna så de är inte så roligt att åka då kom vi fram till.. redan kollat in några som vi ska köpa :)

Inatt, mjaa vad ska man säga.. kvällen igår sög ju rätt hårt, va på dåligt humör hela dagen så jag orkade inte umgås med familjen & släkten.. Så jag åkte hem & satt hemma, packa iordning inför utställningen & la mig i sängen för att lyssan på musik eftersom jag va ungefär den enda som va nykter och ville vara pigg idag, somna tidigt.. Kvart över 2 börjar telefonen att ringa, fylletjöööööt-alabama.. Visserligen ett ganska trevlig samtal MEN, jag va trött..

Taxutställning på Skutberget idag, jätteroligt tyckte jag...! Skulle visa Tilde, hon va duktig faktiskt tycker jag.. så go den lilla tösen.. hennes uppfödare va även där men 3 (5)hundar, så jag fick helt plötsligt ränna runt i ringen med dom också :) va allt roligt men kände ju inte dom hundarna så de vart ju inte så bra kontakt direkt, den ena va helt galen i köttbullar & gnaga på handen när jag försökte ställa upp henne..
Femman i parentesen ska jag berätta om nu.. hon hade med sig 2 Corgi valpar som va 8 uker gamla, kan lova att dom va jävligt söta & charmiga!! Såg ut som små feta räv-ungar :)

Sovmorron imorgon, typ som alla andra skoldagar men ändå..rätt skönt..!
Tänkte gå & lägga mig nu så jag är pigg imorn.. tänkte plugga & göra lite skolarbeten efter morgondagens enda lektion..

Natti..!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va kul att du har skaffat blogg gumman, ska följa den med spänning;D
Kram//Pernilla

2007-05-21 @ 13:58:57
URL: http://thisismylife.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0