Examen!

I fredags, den 25:e maj tog jag examen från min Skötarutbildning!
Två år har jag nu kämpat. Och sista veckan var det opponering och dags för slutbetyg av examensarbetet och sista praktiken. Kunde inte vara mer nöjd över min prestation! :D
Toppbetyg, trots planering av dop & bröllop, extrajobb & sjuka barn.

Men nu är jag "bara" mammaledig. Har ju inte varit föräldraledig med Mira ännu, det har liksom inte hunnits med men nu ska vi va hemma & njuuuuta!

På examensdagen blev det först skolan för min & Miras del där vi åt smörgåstårta och umgicks med klasskamrater och lärare en sista gång. Sedan när vi kom hem fick det bli en enklare fika för att fira min avslutade skolgång tillsammans med lite släkt och vänner.
De hade ballonger och blås-tutor och paket med sig när de kom! :)

Av min man fick jag en blomma samt ett Thomas Sabo-halsband med matchande örhängen, jättefina!
Och av mamma och syskonen fick jag ett Thomas Sabo- Berlockarmband med två berlocker till!
Så himla nöjd är jag! :)

Tack alla ni som var med och firade min examensdag!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är du redan klar! Så kul och GRATTIS! Funderar oxå på att plugga men undrar om man får ihop det bara...

Du är makalös! Än en gång grattis!!!



Sv: inskolning tycker jag är jobbigt. Jobbigt att mammaledigheten är slut och att ngn annan ska ta hand om mina barn. Men personalen är jättebra och jättefina lokaler men visst känns det jobbigt..

Och det jobbigaste är nog att det är mitt gamla jobb som hotellstäderska jag går tillbaka till.. Det svider. Sa till mig själv när jag fick Casper att nu nu hade jag chansen att hitta ett annat jobb men två barn senare så är det samma jobb man ska tillbaka till... trist..

2012-05-29 @ 07:18:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: jennie

ååh ja det känns helt fantastiskt!!!:)

2012-05-29 @ 10:49:27
URL: http://langtanefterenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0