Alldeles ensam :(

Inatt åkte min man iväg på jobb, 70 mil ifrån mig & tjejerna. Och där ska han vara ända fram till midsommar, alltså hela två veckor.. Känns lite jobbigt såklart! Man är inte van att vara ifrån varandra så de känns jätte ensamt redan nu, bara för jag vet att det är så länge kvar tills vi ses igen. Skönt är iallafall att det finns telefon & dator. Så man kan höras & skicka lite bilder på vad man pysslar med :)

Jobb är för den goda sakens skull & pengar kan man aldrig få för mycket av! Idag rulla våra skattepengar in också, inte så att man ska känna att man fått någon bonus som jag brukar känna. Det är ju våra egna pengar som vi jobbat ihop! :)

Nu ska jag sätta igång kvällsfixet här hemma så jag kan natta mina vildar!
Tack för att ni finns hos mig ❤


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken härlig bild! Så söta!



Trist att vara ensam så.. Hoppas tiden rullar på fort så han kommer hem igen!

2012-06-09 @ 20:41:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0