Väntar på Iphone 4S & bebis förstås!

Nu är en vit Iphone 4S beställd till mig! :) 
Eller förhandsbokad kanske man säger? Och beställd? :P Den finns ju inte i Halebops lager än men direkt de får den i lager så skickas en till mig! :D


Förövrigt, nej! Ingen bebis ännu! :)
Var på ultraljud igår igen & kollade hur den lilla skiten har det där inne egentligen såhär på övertid..
H*n har det bra! Lagom mängd fostervatten & allt dedär, med en vikt uppskattad på 3,7 kg så har h*n bara en 7 % större vikt än vad som är "normalt". Men som sagt, jag tror inte på det.. Inte under 4 kg denna gång heller! :)
Man såg även lite hår som svajade i vattnet, likt sjögräs! Känns skönt att inte få en flintskallig bebis denna gång heller, även om det bara är lite hår så gör det väldigt stor skillnad!

Kommentarer
Postat av: Sami

Hej!

Då är vi två :) var uppe till midnatt då man kunde förboka den. Jag valde en vit jag också hihi:) Allt bra?

2011-10-22 @ 23:17:46
URL: http://www.naturensfotograf.wordpress.com
Postat av: Sofie - Mamma till två små

skönt att den lilla mår bra och bara väntar på att få komma till er!

2011-10-26 @ 10:15:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0