Jag orkar inte mer!

Min gräns av tålamod är verkligen nådd för längesen!
Jag har nu gått med foglossning i ca 24 veckor, och den blir allt annat än bättre med tiden.. Sedan h*n flyttade ner sig så lååångt ner i magen som h*n ligger med sitt huvud nu så är de inre fogarna rena plågeriet! När jag ska ta mig ur säng, soffa eller vad de nu kan va för att gå på toaletten eller helt enkelt göra nåt så får jag sansa mig själv & tänka typ "1-2-3" och bita ihop, för det gör ont, ont, ont!! Spelar ju heller inte någon roll hur mycket jag gnäller över det så blir det ju tyvärr inte bättre.. Jag har blivit deprimerad pga detta känner jag..
Hade inte alls trott att jag fortfarande skulle gå gravid vid dethär laget, BF-datumet är ju passerat för 10 dagar sen!

Jag vet att man kan ha ont av foglossningarna lång tid även efter & allt dedär, men då har jag ju förmodligen lättat några kilon & det går åt rätt håll, det läkande hållet.. Så även om det kommer va jobbigt ett tag till kommer det förmodligen finnas en lite positivare känsla då..

Mest har jag dåligt samvete inför att jag inte klarar så mycket själv som jag skulle vilja, dåligt samvete över att alla i min närhet får höra på mitt ständiga gnäll & jag har dåligt samvete att jag inte orkar med aktiviteter med Thea så som jag skulle vilja medmera.. Som tur är så är min omgivning väldigt duktig på att hjälpa mig!
Igår tex tog min lillasyster med sig Thea till badhuset, vilket var riktigt populärt! Lånar lite bilder från Tildas blogg så ni får se hur nöjd hon är mitt lilla blötdjur!

Tack för en härlig eftermiddag, världens bästa moster! ♥








Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

din stackare... Hoppas verkligen bebisen hittar ut NU!

2011-10-26 @ 16:55:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: lillasyster/moster

världens bästa unge! <3

2011-10-27 @ 00:31:27
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0