FAIL!

Jag har lurat mig själv litegrann.. Jag tyckte att det var en bra idé att vara "lat" och anlita en fönsterputsare som gjorde jobbet, han var här igår förmiddag & fönstrena blev rena & fina såklart!
Bara den lilla detaljen att jag inte tänkte på allt jobb runtom :( I förrgår tömde vi alla fönster här hemma på grejer för att underlätta för fönsterputsaren.. Smidig som jag är så ville jag ju tvätta upp alla gardiner också när man ändå hade ner dom.. Vilket resultera i mycket tvätt & jävligt mycket att stryka! Inte blir det bra heller hur mycket vi än stryker känns det som! Haha :)
Tur att vi bara har 10 fönster att greja till?

Jaja, den lilla vardagslyxen med fönsterputs övergick till ett jäkla slit iallafall tyvärr!
Men jag får se det positiva i det hela, det är iallafall rent här hemma!! ;)

Till min besvikelse har även någon ful fågel passat på att BAJSA på fönstret under gårdagen.. Vore ju synd om man kunde ha rena fönster en dag eller två?

Nu är jag egentligen sugen på att shoppa nya gardiner, nya blommor & blomkrukor & köpa nya fönsterlampor för att göra det lite mysigare här hemma!
En fönsterlampa gav nämligen vika under 5-årskalaset vi hade här hemma så det behövs nytt! 
Men det får vänta lite..orken är lite långt borta just nu! Dessutom är det ju snart dags att göra adventsfint i fönsterna så det så! :)

10 dagar kvar tills bebis är beräknad ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Ja det är ju klart en liten baksida. Men lite kul att pyssla i fönster om man nu har saker att pyssla fram.

Vi har oxå en massa fönster.. Börja ge mig på två häromdagen men kom inte så värst långt...

2011-10-06 @ 13:10:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: ja när det inte blir som man vill är det inte kul. Hatar sånt..



Tror nog du får till det snyggt! :)

2011-10-07 @ 13:14:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0