1 år..

Idag är det ett år sedan Peter friade till mig i London! En förlovning innebär väl egentligen att man ska gifta sig inom ett år efter sin förlovning, men vi var ganska överens till en början om att det inte gjorde något om det dröjde fler år innan ett bröllop blir av.. Dock är det jag som bromsar det hela nu! Inte pga att jag tvivlar på mina känslor för min fästman, utan snarare för att ett bröllop förhoppningsvis är något man bara upplever en gång i sitt liv, och jag är inte överens med mig själv om hur jag vill ha mitt/vårt bröllop..dvs litet eller stort!!

Dagen till ära ska vi lämna våra 3 små tjejer hemma med barnvakt. Första gången vi lämnar bort lilla Mira.. För att gå hela 500 meter hemifrån för att äta på restaurang, bara för att göra något litet tillsammans..

Idag har vi inte gjort så mycket tillsammans, Peter & jasmine har varit iväg & jobbat på förmiddan så jag, Thea & Mira har vart hemma & myst för oss själva, ganska skönt! Bakat lite chokladbollar också :)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Grattis grattis på er dag :)

2011-11-21 @ 12:20:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis i efterskott! :) Årsdagar är allt bra mysiga :)

2011-11-22 @ 08:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0