Ultraljud!

Idag är en stor dag för idag är det rutinultraljuds dags för både Johan & Maria,
samt Matilda & Gabriel! :D
Jag väntar på att få höra om nån skymtat en penis eller smöla under dagens tjuvtitt!

Babyboom i sommar! Jag kommer inom några veckors spann få ett syskonbarn, en kusin, och ett kusinbarn..
Pluss att Linda i min grupp också ska ha bebis i samma sväng!
JAG KOMMER VA VÄRLDENS LYCKLIGASTE MED MASSA BEBISAR RUNT MIG ATT GOSA MED!

Ultraljud=Lyckorus

Man blir ju lite nostalgisk, tänker på dagen då jag fick se skymten av denhär godingen som nu finns hos mig varje dag och skapar vardagen till vad den är just nu. Lilla Thea förståss ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

hon har ju bra häst smak iaf, vem vill inte ha en haflinger??! är extremt svag för haflinger och fjordingar.....

2011-03-11 @ 13:25:11
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0