Karlstad shopping!

Idag var vi lite rastlösa så vi tog en tur till Karlstad. Peter behövde hitta något grönt att ha på sig till sin kommande Iralndsresa som han drar på nu i veckan. Enligt tradition får man nypa alla som inte bär något grönt :) det är ju St.Patricksday eller vad de heter.

En lunch på Mc Donalds men mest lek blev de.
Dom hade nåt spel där inne som vi inte förstod oss på riktigt...



Thea fick lite fina ringar så hon slipper leka med min förlovningsring, och en till Hello Kitty tröja, eftersom det är det enda som duger nuförtiden.. Populär dendär Kitty!
Jag köpte ett par sommarskor & ögonskugga till mig själv så jag tror alla är nöjda med dagens inköp, ingen gick hem tomhänt.

Pinsam händelse nr 1:
Vi fick oss några skratt, och jag skämdes som en hund & visste först inte vad jag skulle göra.
Först när Thea skulle betala sina ringar så la hon fram dom hos en annan kund, så hon förmodligen fick betala och de åkte med i hennes kasse.. Spännande överaskning när hon kommer hem ;)
Jag gick iväg och hämta nya ringar till Thea och betalade dom i kassan bredvid.
Snyggt försök av Thea men missen var ju den att hon själv blev utan ringar med det försöket.

Pinsam händelse nr 2:
Vi skulle in på Kappahl men Thea fastnade i entén. Dom hade skyltat med ett fint ballongträd.
MEN, det kom Thea släpandes med i affären. Jag kände lite smått panik & visste inte hur jag skulle ta mig ur dedär. Jag sa åt personalen och dom skratta bara & sa att det var snällt att jag sa till :)

Suddiga, hastit tagna kort för att dokumentera situationen.




Kommentarer
Postat av: Sami

Hej vännen!

Vad gott med M:) har fan inte käkat där på år och dagar. Du såg ut o trivas inne i bollhavet :) Kram

2011-03-13 @ 22:11:37
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0