KÖP INTE!

Jag införskaffade mig en ny mobil i februari, alltså för ett halvår sen..
Längre än så höll den inte..igår när jag vaknade så funkar plötsligt inte knapparna, hela skärmen är touch och det fungerer fortfarande bra! Men jag kan exempelvis inte sms:a och jag kan inte ringa något nummer som inte finns inlagt i telefonboken! Lyset slocknar heller aldrig i telefonen trotts att knapplåset i mobilen är på, så batteriet laddar ur sig på en gång!

Men så kan det gå :) Jag köpte den för att den var liten, söt & rosa! Ska lämna in den & se fall det går att åtgärda men annars går det nog ingen större nöd på mig, för snart släpps väl nya Iphone som jag ska beställa ;)

Kommentarer
Postat av: Ange

Min fungerar bra fortfarande :) Fast är väl alltid så att en del får oturen och få måndagsexemplaret :p

2011-08-14 @ 20:26:17
URL: http://honheterangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0