Karlstadtur..

Natten var som andra nätter, febrig, hostig & lessen tjej..
Men det går ju ann, man har ju typ blivit van nu!
Mollipecten är ingen favoritmedicin, hon gråter när hon får den så jag tror inte den smakar mumma precis..

På morgonen drog vi direkt iväg till Karlstad.. Jag, Thea & Peter..
Vi var på Toys"R"us där han skulle köpa presenter till sin dotter som fyllde år igår, Thea tyckte det var kul där eftersom man kunde åka lite Blixten bil & hoppa lite hoppborg!
Men det tog på sjuklingens krafter så i bilen hem sov hon som en stock!

När vi kom hem så kom Theas farfar hit på en snabbvisit, han hade med sig gungställning & rutchkana hit till Thea :) Kul för henne att ha här ute på vår trädgård när hon blivit frisk & orkar hålla igång lite mer!

  hoppbord

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev faktiskt inspirerad när jag såg hur fint det va hos dig, med sängen i "vardagsrummet" =) Så jag tänkte att så ska jag också ha ;)



Tycker förresten så jäkla synd om Thea som är sjuk jämt och ständigt :( Det kan inte vara kul för den lilla kraken, o inte för dig heller som inte kan jobba som du ska. Hoppas det ger med sig snart och att hon får vara frisk läänge efter det!

2010-09-04 @ 09:50:31
URL: http://emmatervo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0