Strukturera åt mig tack!

Nu har jag lite för mycket att tänka på!
I-mitt-huvud nr 1:
Dels hur jag ska göra med utbildning, plugga i höst eller inte?!

I-mitt-huvud nr 2:
Boende, just nu bor jag i en 3.a på 3.e våningen utan hiss, med lite defekter här & var men den är ändå mysig & jag har trivts bra här domhär åren jag bott här, jag dessutom ÄLSKAR Theas fina rum.
Men jag är trött på silverfiskar & alla trappor, och har nu hittat en stor 2.a som jag överväger att flytta till..
Den har egen trädgård som Thea kan leka på, egen tvättmaskin i lägenheten & ett allderles eget utseende, som jag egentligen gillar..
Den jag har nu är ju också lite udda, för jag hatar ju sådär "betongiga", stela lägenheter..

Det var nog det jag ville dela med mig av just nu..
Men självklart finns det mer.

Gårdagen blev FEEEST hos mig, kom mycket roliga folk..
Blev en lyckad kväll/natt osv.. Idag är jag grymt trött men tack&lov inte bakis alls, när slapp jag baksmällan sist liksom?
HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Kicki

flytta! :D vi bor i en 2a, vi är 3pers. Visst vi letar större och vill ha större men va tusan jag kan inte säga att vi inte får plats och vi tar absolut inte en 3a vi tycker sådär om för vi ääälskar den här lägenheten :)



hade vi haft ett större vardagsrum hade vi ställt våran säng i vardagsrummet och kevin hade fått sovrummet och då hade vi inte letat nytt hehe.. Du kanske har möjligheten att göra de i den där lägenheten? isf tycker jag att du inte ens ska tveka ;)

2010-06-27 @ 23:29:40
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vart ligger tvåan du hittat ? I kr-hamn, eller kga ? Jag förstår att det är ett stort beslut att ta.

2010-06-28 @ 18:55:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Den frågan glömde jag.. vilken stad ligger lägenheten i?



ja kevin sover och äter typ bara inne. sen är han på dagis eller så är vi ju ute hela dagarna :) annars så har ahn ju hela v-rum å hall osv att rejsa med sina bilar.. allt här hemma handlar ju om bilar. Och vi trivs.. värre till vintern när vi inte kan vara inne lika mkt då kommer vi nog känna oss trångbodda. men som sagt.. hade vi kunnat hade vi haft sängen i v-rummet och då hade vi kunnat bo såhär i många år till.

2010-06-28 @ 22:31:43
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Gör det som Du tror blir bäst för Dig och Thea!! Det är det absolut viktigaste att Ni mår Bra! kramiz

2010-06-28 @ 23:22:39
Postat av: jessica

flytta!!! (om det är till karlskoga förstås) :D:D

vad innebär plugga då? antar att det är någon kurs bara eller? vart när hur? klart du ska göra de om det känns rätt! antar att du inte sökt kursen för intet...

2010-06-29 @ 11:25:59
Postat av: lisa

Hej. Jag har en undran och hoppas du kan svara så gott du kan. Vad är det du har köpt till Thea Innan han tittade ut? Vi funderar nämligen också på att skaffa barn men jag vet inte om ekonomin tillåter det därför undrar jag om inte du kan skriva vad du köpt och pris på det. Tack på förhand. //Lisa

2010-06-29 @ 14:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0