Snabb update!

Svara här till alla som frågar!
Så slipper jag skriva massa kommentarer med samma sak i :)
Lägenheten ligger i kristinehamn, och utbildningen ligger i Lindesberg men är en distansutbildning.
Utbildningen heter Skötare inom psykiatrisk vård & omsorg.
OM jag pluggar så kommer jag ändå kunna bo i kristinehamn, om jag ska fortsätta jobba flyttar jag till kga..
Bara för att jag flyttar nu betyder det inte att jag är fast där :)


Det var allt jag hann med nu, ska just packa oss i ordning.
Det blir ut i skärgården för att grilla & spela lite kubb i värmen:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Va roligt!!!

Hoppas du kommer trivas m nya utbildningen o lägenheten :)

2010-07-01 @ 22:16:28
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0