Skadeanmälan äntligen gjord!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur & kontaktat trygghansa för att få prata med en skadereglerare..
Så nu kan jag förhoppningsvis få lite pengar för mitt operationsärr!
Pengar gör ju inte ärret snyggare precis men ändå.

Snart ska jag avverka sista arbetspasset för denna vecka, för imorgon ska min lillebror firas då han tar studenten!
Han har gått om ett år och jag är verkligen glad för att han lyckades tillslut, ska bli kul att fira honom lite!
Man blir ju så glad av alla studenter :)

Förresten, Helena:
Du kommenterade att foppatofflor är farligt för fötterna?
Jag misstror dig inte, men var kommer den informationen ifrån? Och är det bara barn dom är dåliga för eller även oss vuxna?

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har snarare hört tvärt om, foppisar är bra för rygg och knän osv. De sa min lärare, för hon använde såna och jag tyckte då dom var skit fula. Tuva har turkosa hon :)

2010-06-10 @ 18:03:34
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Kicki

jag har tänkt köpa foppisar till kevin.. var å varannan människa har ju de idag :p



har själv funderat på att ta kontakt med försäkringsbolget för att se va jag kan få ut för mina ärr. jag har ett par mindre snygga sånna..

2010-06-10 @ 23:38:05
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Jag avänder foppatofflor på jobbet och går mellan 8-10 tiimmar i dom varje pass och har inte ont i fötter eller i fyggen! kramiz

2010-06-11 @ 01:30:43
Postat av: Seda

Kan du snälla kontakta mig på [email protected]

angående skadeanmälan på en operationsärr? Snälla, jag skulle verkligen uppskatta det! Tack på förhand!

2011-05-16 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0