Midsommar ♥

3:e nyktra midsommaren irad för min del! :)
Firat den på bästa sätt med min dotter som man verkligen är så otroligt stolt över..
Hon har skött sig perfekt idag, började dagen med en utflykt bara hon & jag för att plocka blommor till hennes fina midsommarkrans, efter vi gjort kransen & gjort oss lite midsommarfina så åkte vi till Björneborg till min faster för att äta god mat & umgås.. Var även nere på Tommy & Cissis midsommar-fest en snabbis, Thea dansade & var med där på planen när vi spelade brännboll..
Därefter blev de tillbaka till Marita för lite tårta :)

Thea var uppe några timmar efter henens egentliga läggdags idag,
men det är ju bara midsommar en gång om året & sålänge hon var nöjd så fick det gå!

Utöver min jävla bältros som verkligen plågar mig så har dagen varit toppen!!
Bältrosen har jag haft i typ 4 dagar nu, och hur kul känns det att den kan sitta kvar upp till 3 veckor?????
BEDÖVA MIG!! Det är liksom ett område som är fullt av typ små knölar under huden som svider, bränner, kliar & gör allmänt ont.. och råkar man klia på skiten så får man tårar i ögonen för att det gör så sjukt ont!!








Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vilken sötnos! Ring vc imöra! kram

2010-06-26 @ 01:19:11
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken fin midsommartjej :)

Ajaj för bältros :/

2010-06-28 @ 11:12:01
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Petra

jag har också åkt på bältros så jag vet hur det känns, usch!

2010-07-02 @ 13:33:54
URL: http://peetran.blogg.se/
Postat av: Petra

jag har "bara" haft mitt sen i söndags och hoppas att medicinkuren hjälper när man blivit skapligt snygg pga den också av att man råkat vara i solen :S inte direkt rätt tidpunkt att bli "sjuk" på... ajdå, det värsta är säger dom att det kan bli kroniskt eller att det kan sitta i upp till ett år :S

2010-07-04 @ 00:06:34
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0