Gud vad kuuuul!! :D

Studenterna åker just nu flak/vagnar mm efter traktorer & lastbilar runtom här!
Dom spelar sååå jävla hög musik & man blir galet partysugen måste jag säga..
För här i stan dissar man typ krogar osånt, och varje klass har sitt egna dansgolv på flaken hela kvällen,
i andra städer har dom kanske andra traditioner har jag hört..
TA MIG TILLBAKA TILL ÅR 2007!!

Min lillebror tog studenten idag och man blir faktiskt stolt!!
Mötte upp honom på skolan & han fick massa roliga saker runt halsen utöver dom traditionella nallarna & blommorna.. Nämligen öl, ölkorv, snusdosa, Resorb mm! KUL! :D

När dom hoppade upp på sina vagnar/flak & drog på musiken sken Thea upp, DISCOOO!!
Hon dansa & gjorde slängpussar till morbror som stog där & var lika lycklig som han förtjänade att vara!

Grattis Emil "Tasty" till din student!
Men barnen gillar inte din spritade andedräkt ;)






Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhhh va kul!!! vill oxå va där!! ja blev lika sugen förra året när Junita tog studenten!!! :-)



GRATTIS EMIL!! :-D

2010-06-11 @ 20:37:14
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0