Gilla gilla gilla!

Går verkligen bra nu med det mesta känner jag!

Ledig dag 1 såg ut såhär:
På posten kom intagningsbesked till utbildningen som jag sökt, och står som 1:a reserv!
Nu måste jag svara om jag vill behålla platsen eller inte längre är intresserad? Stora beslut måste tas!
För jag antar att om jag svarar ja att jag vill behålla min plats så borde jag ju komma in sen..

Sedan besikta bilen, som gick igenom helt utan anmärkning!

Blidde de en skärgårdsprommenad med Angelica, Thea & Kira!
Älskar sommaren, och jag älskar att vara ledig när vädret är bra :)
Imorron ska Thea vara på dagis mellan 09.00-14.00 så då ska jag, Liza & Angelica passa på att ta en tur på inlines ute i skärgården!! Inte lika lätt med barnvagn kanske så man får ju passa på;)

Vi får se vad mer för kul jag kommer hitta på dessa lediga dagar!

Meee sooo happyyyy

Kommentarer
Postat av: Rebecca Säfman

Går alldeles utmärkt att göra det med barnvagn.. ;)

2010-06-29 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0