Det är kämpigt nu!

Vissa tillfällen inser man att det faktiskt inte är menat att man ska vara ensamstående!
Dessa tillfällen är väldigt få, men idag upplevde jag ett sånt..
Natten var en plåga för både mig & Thea, hon var lessen & jag hade ingen aning om vad som var fel utan jag bara antog att det var hennes prickar som kliade.

Men men, efter jobbet idag när vi kom hem så började hon med att spy ner heela min säng!!
Sen golvet, sen sin säng, sen hennes snutte, mig..ALLT! Bädda om, vilket var helt ogjort en minut senare..
Medans hennes hår var inpackat av spyorna också så kände jag att jag inte visste i vilken ände jag skulle börja?
Jag gav upp & ringde hit mamma som snällt nog kunde hjälpa mig några timmar så jag fick undan det värsta iallafall..

Skruttan har säkert mått dåligt sen inatt då hon börja krångla men nu är hon verkligen magsjuk :(

Får hoppas att detta går över fort denna gång så det inte blir som sist hon var magsjuk!!
Natten kan bli lite hursomhellst känns de som, men man slipper inte undan så det är bara bita ihop & gilla läget!

Men mest tycker jag så synd om lilla Thea som åker på sjukdom efter sjukdom & aldrig ens hinner återhämta sig däremellan, det är helt sanslöst! Önskar man kunde köpa ett nytt immunförsvar..

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Du vet var jag finns! Kramis

2010-06-06 @ 00:33:14
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men stackars Thea! :( Fy vad jobbigt för er!

2010-06-06 @ 21:48:25
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Lisa b

<3

2010-06-06 @ 22:28:25
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Karin

Lillskruttan! Hoppas hon kryar på sig snart!

2010-06-07 @ 18:10:35
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0