Återigen SJUK!

Jag står inte ut.. Det är så synd om henne som ska behöva ha denna feber jämt, inte normalt att en unge ska ha feber 3 ggr på en månad som hon haft nu.. men hon har ju haft feber varje månad sen hon var liten, ofta feber & hög temp..stackarn! Imorgon är det jag som ringer igen, för detta ska kollas upp eftersom bvc-tanten nämnde att det KAN vara en blodsjukdom..även om risken inte är så stor, så vill jag utesluta den minimala risken.
Typiskt att hon är sjuk nu när vi har Tintin & Matilda på besök också, men Thea är så go med bebisen :)
Vill hålla henne i knät hellst hela tiden om hon fick.. sötungar är dom!




Nu vill jag bara be er en sista gång om att rösta!
RÖSTA HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0