Vaccinerad, igen..

Idag har Thea fått sin andra vaccination mot den nya influensan,
tog lite längre tid än det egentligen var tänkt innan hon fick den pga sjukdomar osv..
Tydligen blir man sämre av andra sprutan än första, hon sa att
jag inte skulle bli förvånad om hon både kräks & får hög feber..
Detta hoppas jag förståss att vi slipper!!
När vi ändå var däruppe så ägnade vi nån timme på öppna förskolan!

Fick även nummer & så till barnmott. som jag ska ringa till nu på måndag..
Få en tid för hennes trassliga mage & även för att dom måste ta prover på henne
för att hon haft hög feber så ofta..kan tydligen vara ett tecken på nån blodsjukdom!
Men det tror jag inte för jag uppfattar Thea som en pigg & frisk tjej, fast självklart måste
man ju kolla upp det för att vara på den säkra sidan!

Nu ska jag spela lite Travian medans Thea sover middag:)
Därefter kommer hennes farmor på besök!

Ha en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

hoppas hon inte får några sånna symptomer.. Michelle klarade sig från feber och allt, hon vart docl väldigt svullen där sprutan togs och så men annars inget alls så de var skönt =)

2010-01-29 @ 15:59:21
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: marie

Tusen tack för din kommentar i min blogg!

Det var ni som var med emelie och noah?

2010-01-29 @ 17:05:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är säkert inget allvarligt men känns ju skönt att dom kollar upp henne.Hoppas ni får en skön helg kramar

2010-01-29 @ 18:34:52
Postat av: mamma/mormor

hoppas att det går bra nu efter sprutan! Hon har haft nog med feber ett tag nu! kram kram

2010-01-29 @ 21:58:26
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

hur har det gått klarade hon sig från febern? kram

2010-01-30 @ 09:12:40
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0