Mätta & belåtna..

Thea har i stort matvägrat sen i fredags så jag har inte fått i henne någon ordentlig mat,
bara spottat ut vad jag än nu gett henne (förutom välling),
kan ha & göra med att hon haft feber osv.. men annars vet jag inte..
Hon är ju lite känslig med maten över lag..måste vara rätt konsistens, rätt temperatur & rätt smak
annars spyr hon upp den..
Men idag äntligen har hon börjat äta ordentligt igen så det var en riktig lättnad!

Idag har jag varit riktigt förslappad!
Hade tänkt att vi skulle åkt upp till öppna förskolan idag osådär,
men jag orka inte gå upp & göra mig i ordning.. Istället har vi kollat lite på barnkanalen, lagat lite mat, hälsat på hos moster, städat trapphuset.. Kanske borde städa här hemma hos mig också??

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Man får faktiskt vara "lat" ibland!! Njut snart börjar jobbet! kram kram

2010-02-02 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0