Hej kindtand?

Nu på kvällen när jag skulle borsta tänderna på lillsnuttan så får jag syn på en kindtand!
Den kindtanden som är längst bak? Skumm ordning på hennes tänder måste jag ju säga..
Hon har 6 tänder fram, och nu 1 kindtand som inte ens är nära dom andra tänderna..

Imorgon ska lillskruttan börja skolas in på dagis..
Har innan tyckt att Thea är så stor, men nu känns hon plötsligt så liten!
För liten för att börja dagis, för liten för att börja vara ifrån mig så mycket som hon kommer
vara framöver.. Hon kommer att ha med sig både mamma & pappa till dagis första dagen iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Det kommer gå finfint för både Thea och dig :)



Svårt att släppa taget men hon kommer att få det så bra!



Kram på er :)

2010-02-28 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0