Bli frisk!

Min lilla skrutt har nu varit sjuk i en vecka, feber och ögonfluss.
Vi åkte till läkaren idag för att kolla hur hon mådde..hennes sänka var hög och ögonen såg inte alls bra ut, halsen var svullen och röd och tempen låg på 39,8 så nu blev det en dunderkur av penicillin samt ögonsalva!
Hoppas hon blir frisk nu, hon ser så sliten & hängig ut :(

Har lite bilder från gårdagens pepparkaksbak osv att dela med mig av men jag orkar inte idag!
Får bli myskväll med älskling och kolla på Lost!

Kommentarer
Postat av: Anna



Hej.

Så din dotter har också haft ögonfluss- det har min också... Vad fick ni för salva att använda? Jag tog någon som personalen på apoteket rekomenderade och de sa att det var många nu skolor och förskolor som har det nu.

2010-12-20 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0