Nya ord & snart dags för jobb.

Alltså jag märker nu vilken innehållslös vardag man får när man jobbar..
Igår var min enda lediga dag på heela veckan, är inte ledig förän någon dag nästa vecka.
Och på min lediga dag är inga andra lediga som man kan umgås med, så istället fick jag ägna dagen åt att tvätta, plocka rätt lite i hemmet, gå till banken, ta en promenad, leka med Thea.
Bara göra vardags sysslor helt enkelt :) Men inte fy skamm det heller förstås! Det är skönt att få vara hemma & att vara med Thea ♥ Hon börjar säga mer & mer ord nu!

Dom senaste orden är GODIS, "NENNE"(välling) och HÄSSSSSSSSSST med väääldigt långt s!
Djur fashinerar henne väldigt mycket märker man.
Hon smackar på hästen & skäller som en "voffe".

På kvällen fick vi iallafall besök av Therese, Andreas & lilla Moa en snabbis :)
Dom skulle låna Theas gåstol. Moa kanske är lite liten för den än men snart kan jag tänka mig att hon åker runt med full speed i den :) Thea var lite sotis när jag höll i Moa, men hon var rolig att kittla iallafall tyckte hon*tillitillitillii*
Liza kom hit också så vi satt & tröck i oss massa chips & cola innan läggdags, lite vardagslyx.

Thea sover nu middag, sen är det lunch->dagis->jobb som står på schemat!
Mormor får hämta Thea på dagis idag eftersom jag slutar efter dagisets stängningstider.
Och när jag kommer hem ikväll sover skruttan redan antar jag:( Som vanligt.
Dags att sätta fart här!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag städar på stjärnan den här veckan =) Träffa Thea i måndags tror jag de va :) fast tror inte hon kände igen mig :p Puss

2010-04-08 @ 12:36:22
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Therese

Sötaste Thea :D Hässsssssst! Förresten Moa fick testa gåstolen men hon nådde inte alls ner med fötterna trots att den var på lägsta hacket :P Så det blir nog till att vänta ett bra tag. Hon är ju aningen kort för sin ålder också :)

2010-04-09 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0