Min plutt..

Min lilla plutt är fortfarande febrig & dan :(
Får verkligen hoppas att detta vänder snart!!
Vi fick oväntat besök idag av Emelie Slepicka & Dua, var jättetrevligt!
Emelie hade köpt med sig en leksak till Thea.. Passande nu när hon var lite hängig, lite uppmuntran!
Längesen jag träffa Emelie & ännu längre sen jag träffa Dua så de var ju trevligt!

Tösen spydde även ner hela sig & hela min säng när jag skulle ge en dos av flytande alvedon..
Så då fick jag plötsligt en hel hög med tvätt att sysselsätta mig med också på kvällskvisten,
fantastiskt!

Har en mass saker att ta tag i nu känner jag..
Stora klädhögar, hennes, min, hennes urväxta kläder..
Räkna på hur länge jag ska vara mammaledig, barnomsorg..
De är några av dom saker jag bara skjuter framför mig just nu!
Inte okej...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag höll på att trampa i en spya när jag gick till jobbet imorse, inte kul!

2009-09-29 @ 09:56:22
URL: http://the.crazyhor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0