Vaccinerad & klar!

Och jag vill säga att alla ni som säger att sprutan inte känns alls, NI LJUGER!
Spände i hela armen, när han tog ut sprutan börja jag blöda, och de spänner fortfarande i hela armen såfort jag använder den.. Men men, smärtan skiter jag i, att jag däremot mår illa, spyfärdig och knäsvag är mitt nuvarande problem! Fick gå ut på sjukhusets balkong för att inte svimma..
Men nu är de gjort, och de känns bra att ha de avklarat!
Jag tog den i ett gott syfte & jag är stolt över mig själv att jag klarade de!!

Nu hoppas jag att jag slipper alla skumma biverkningar bara, den psykiska delen var jobbig nog för mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

visst är de konstigt att dom gör olika i olika län? här är det enbart riskgrupperna säger dom. Fast dom låter vissa komma och få sprutan ändå, och så nekar dom vissa som kommer. Alltså, vissa som inte är i riskgrupperna får sprutan ändå, men vissa blir nekade. I länet breved vårat, där min bror bor, där har dom tagit alla i riskgrupperna, alla barn från 3-5år och även alla grundskolor..!! usch, får typ panik över att vi inte fåtrt sprutorna än!!

2009-11-09 @ 16:18:01
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: MichellesMamma<3

Hur kommer det sig att du får vaccinera dig när de inte börjar vaccinera almenheten förrens runt vecka 48??

2009-11-10 @ 10:29:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det är ju olika för alla. Varken jag eller Roger tyckte att sprutan kändes nånting. Ingen av oss började blöda och ingen av oss har haft några problem med armen eller andra konstiga biverkningar. Har hört om dom som får migrän sprutan och som du beskriver har ont i armen om den ska annvändas.

2009-11-10 @ 13:28:17
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0