Fira litte!

Sofia är hemma från göteborg och har ju fyllt år,
detta firar vi med lite god middag & alkohol! Lite fest och därefter krogen va?:)
Har sett fram emot denhär helgen..var ett tag sen jag va ute sist & jag vet att de kommer dröjja ytterligare innan jag går ut igen härnäst! Baksmällan besegrar mig ju varje gång så de är sällan värt de!

Thea är i tryggt förvar hos sin farmor & farfar där hon kommer att övernatta!
Så tungt att åka ifrån henne när man lämnar henne..men man måste ju dela med sig av de goda!!
Kan ju inte säga att de ska bli jobbigt med en sovmorgon imorron heller;P

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul va de :D

2009-11-22 @ 10:14:27
URL: http://honheterangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0