Bra skit!

Idag har jag ÄNTLIGEN fått klart allt med dagisansökning..
Har skjutit upp de i flera veckor, de som de hängt på är att jag sagt i flera veckor att jag ska prata med min cherre så vi är överrens om när jag ska komma tillbaka, fast inte lyckats ta mig för att göra de bara men nu äre gjort!

Blir lätt att man skjuter upp saker och " tar de imorron " när man ändå vet att man är ledig hela tiden..
Så till er arbetskamrater: I mitten av mars är jag tillbaka permanent igen! :D
Cherren fråga om jag kunde tänka mig att jobba extra kring jul också & de är klart jag vill!

Mars känns som en bra månad att skola in henne, då är hon ca 15 månader, vi går mot ljusare tider och då känns ju allt mycke lättare, tycker jag iallafall!

Nu är de dags för lunch medan Thea sover lite middag sen ska vi dra över till jobbet & hälsa på/handla lite!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh va skönt att få börja jobba för dig! Kul för Thea att gå på dagis :) Kram

2009-11-24 @ 12:32:17
URL: http://emelievackman.blogg.se/
Postat av: Emelie B

haha kul att jag stava fel på länken :P Du ska du med på julbordet?? :) Kram

2009-11-24 @ 18:06:26
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Skön sovstil! Men jag tycker att det ser obekvämt ut! men men hon har ju valt själv! kram kram

2009-11-25 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0