Hörde jag en skåål?!

Jaa, gårdagen vart helt okej..
Firade Tim & det var inget litet kalas dom slagit till med! :) Jag var väl en av få nyktra på plats..
Men det var kul! Presenter åt alla håll & kanter, Thea fick en present också av Tim & Alex, en goosig nalle som dom helt enkelt glömt att ge henne innan ;) Men som man säger, bättre sent än aldrig!
En sak som gjorde mig positivt överraskad när jag kom dit var att Ronny var där så man fick krama om honom,  nu hade han blivit utskriven & fick delta på Tims student! Han är en riktig kämpe & jag tycker att han är så jävla stark som får kämpa så hårt med denna cancer men ändå lyckas hålla humöret uppe!

Well well, tror att grabbarna där lyckades skåla Tim till en skaplig fylla:)

Nää, nu ska jag dra till min moster en sväng!
Därefter kommer Tuppen Ture hit så jag får pussas lite innan jag ska iväg..
Ikväll är de nämligen sexparty, kan bli skoj, aldrig vart på förut!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med sexparty! :) Hoppas du hittar nått kul!

2009-06-13 @ 12:36:58
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: elenor.

Hej,fina bilder! Har du en kille? Nice hur länge har ni vart ihop da? Hur var sexpartyt da? Kram elenor

2009-06-13 @ 15:31:35
Postat av: Matilda

Hittat nått på sexpartyt?? du följer väl mina råd?? hehe!!! :-)Kul att Ronny va där oxå!! KYRA PÅ DEJ RONNY!! VAR STARK!! Nu ska ja lägga mej gumman, men vi hörs av snarast!! Puss o gonatt!!

2009-06-14 @ 01:05:18
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0