Dålig info om mig själv??

Kanske borde få in nån information om mig själv här på min blogg?
Fick en fråga av "Anonym" om hur gammal jag är..
Svar: Jag är 21 år! :)

Nu har vi nyligen kommit hem från karlskoga, var först till sjukhuset med lillebror..
Därefter tog vi svängen förbi Ekeby, snosa lite med en liten gosig tjej! :D
Thea har även lyckats få sig en liten blodig fläskläpp också?
Jaa, ska man promt stå upp i spjälsängen & hoppa så kan de ju faktiskt gå så, inte direkt oväntat..

Ikväll blire bio med dom bästa, ska äntligen få se på Luftslottet som spränges!
Har sett fram emot den filmen..tycker dom 2 första var så bra!!

Nu kommer min bror & Hugo hit på besök också, mysigt!
Jag har saknat fasters lilla prins nu när jag inte träffat honom på så länge!

SeeYaa.

Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte lägga ut lite bilder på din bror och hans son. e alltid skojj med massa bilder. :) tack för en trevlig blogg att läsa :)

2009-12-03 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0