Burrr kallt!

Jag är verkligen glad att de kommit lite snö & jag hoppas att de kan få stanna över jul åtminstone..
Men jag kan inte påstå att de var roliga att komma ut till bilen förut då man skulle åka till jobbet & det låg ca 2 decimeter snö över hela bilen,fick kika på däcken för att se om det över huvudtaget var MIN bil som stog där under snön.. Har ju inte använt den på ett par dagar så den har samlat på sig..
Det vara bara att börja sopa:)

Dagens arbete gick bra, dock har jag lite huvudvärk & humörsvängningar känner jag..
Så det är snart dags att ge upp för dagen,
längtar tills det blir morgon & jag kan leka med min underbara lilla tjej som jag saknat idag!!

Snor en bild från grannens blogg, dom hade gjort så himla fina snölyktor som lös fint härute på gården!
Men det var somsagt igår, under natten har det kommit ännu mer snö..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi tack :) Ja det är så fruktansvärt mysigt med en liten bebis :)

2009-12-17 @ 09:41:30
URL: http://emmatervo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, vad mycket snö det är i sverige!! :)

2009-12-17 @ 18:17:55
URL: http://seemlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0