Sådär:)

Nu kan jag nog blogga fritt igen!
Har mailat alla som angett sin mailadress.. men alla övriga som bara kommenterat med sin blogglänk får fråga mig på annat sätt för man kan ju inte direkt kommentera hemligt..

Idag blir skruttan hela 8 månader!
Stora tjejen! :D

Börja dagen med att besöka T:as farmor,farfar osv..
Tog oss en fika där! Sen hem till mamma/mormor för att äta smörgåstårta! NAMNAM..
Inte alltförofta alla syskon/barn är samlade så de va trevligt!

Kommande vecka är fullspeckad :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: erika

grattis på din lilla dotters 8 månaders dag:)

2009-08-30 @ 19:54:13
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Det var roligt att ha er alla här!! kram kram

2009-08-30 @ 23:05:39
Postat av: sara

grattis till söta lilla thea:) hoppas du hade en kul helg. Det hade jag förutom lördag då jag va otroligt dålig. Inte när vi skickade på morgonen utan när jag väl pallat mig ut sängen. :S tog mer än halva dagen att må någelunda bra att kunna lyfta mig från soffan utan att bli grön i ansiktet. Gjorde du/ni mer i helgen? Kramar

2009-08-31 @ 01:20:37
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: sara

hehe så jag va alltså inte ensam i lördags om att må dåligt:) jaså vad hurtig liza är då:) japp är borta tills imorgon (tis). Va på ullared idag:) skit kul:) fast nu är det roliga slut och nu vill jag faktiskt hem egentligen. Men tyvärr. Måste packa ner rest. grejer av ericas bohag innan jag drar mig hemåt. Vad blir det i veckan för dig då? Kram

2009-08-31 @ 18:41:14
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: hej

Jag kan läsa? och jag har inte fått eller bett om något lösenord? Kanske bra för dig att veta :)

2009-09-07 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0