Whaaaat? :O

Haha, man kan ju inte låta bli att bli förvånad, allt fler ger sig till känna här i min blogg genom att lämna en liten kommenter :D Fösta gången jag fick en chock, va när MIN MORMOR lämnat en kommentar..
Men NU hade jag fått en kommentar från MIN PAPPA! :D
Inte visste jag att han hade span på sin dotter här inte.. förvånad blev jag, den enda internetsida jag nånsin hört att han besökt är de hederliga blocket.se, förmodligen för att de va startsidan på datorn på deras jobb eller nåt tänkte jag..
Lite kul iallafall!

HEJ HEJ FAMILJEN!

Ikväll har jag tvingat hit mamma på MÖGEL-JAKT! (utan fynd)
De finns en viss stank i mitt sovrum som jag tycker är hemskt och som sticker i näsan, den fanns där när jag flyttade in men jag dammsög & skurade golven och tänkte att de nog skulle försvinna.. men icke!
Alla möbler,madrasser, gardiner osv här inne är sprillans nytt så de är ju uppenbarligen nåt i rummet som inte är som de borde..bara i dehär rummet också och ingen annanstans i lägenheten!
Jag tänker inte chansa, jag ska trotts allt ha en liten bebis sovandes i detta rum med mig tills den blir stor nog att sova i sitt egna rum.. Och vilka allergier o annat skit kan den lilla då råka ut för om de nu är mögel?! Den risken tar jag bara inte! Utan jag ringde min hyresvärd, STANKEN SKA BORT! Han skulle komma hit på fredag eller lördag och lukta lite han med.. För vi har inte hittat nån mögelfläck eller nåt:S Kanske ligger de UNDER trägolvet!? mystiskt är de iallafall..

Kommentarer
Postat av: Sara

Allting är bra med oss efter omständigheterna, har haft mina dagar på sjukhuset. Men med Älvan är allting jättebra, Mormor är "mormorledig" till henne nu så det är fart och fläkt hela dagarna. :D

Hur är det med bebis i magen och Elin då? Kram!

2008-10-09 @ 20:27:40
URL: http://metrobloggen.se/aelvas
Postat av: Sara

Jaa :) Det förstår jag att du gör. Det är det bästa i livet! Underbara barn. Hur har det gått nu då? Har du hört någonting från pappan? Många kramar!

2008-10-09 @ 21:43:06
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0