Vad händer med serierna?

Måndagar/tisdagar brukar jag ladda ner en hel rad med serier.. Denna vecka har jag bara fått ner Desperate Houswives, och Heroes.. Men varför släpps inga nya avsnitt av Greys Anatomy, Californication, One tree hill & Gossip girl denna vecka? Jag brukar väl ladda ner dom på tisdagar eller är de jag som blivit helt senil?!

Måste även tacka min underbara granne som spelade musik i maxvolym med en bajslåt på repeat till klockan halv ett i natt, då jag fick nog eftersom jag skulle upp och jobba så jag sov i bebisens rum inatt, de va tystare där..
Tjugo över sex drog dendär schäfern igång och skälla här under, FANTASTISKT MED GRANNAR!
Tacka vetjag mårbackavägen;) där fanns de iaf vissa BRA saker hos/med grannarna.. :P
Här har jag ännu inte hunnit upptäcka några bra saker med mina grannar..

Nej, de får bli en film istället för serieafton.. :S


Imorn onsdag är jag ledig, ska då ta nytt magfoto eftersom de plötsligt är v. 30 då..

Lite dålig på att ta kort kanske, men dom jämna veckorna som 20, 25 & 30 kan ju va kul att ha iaf, se hur magen utvecklar sig! Fick även mammas gamla journal idag från när hon väntade mig :D Snacka om att jag va biff i magen iallafall, låg över kurvan hela tiden i stort sett och föddes för tidigt! Resultatet av mig blev väl iallafall godkännt så de är nog helt okej att utvecklas så fort i magen :D Min bebis verkar dock inte följa mammas väg i magen iallafall..

Att resa till Toulouse verkar inte vara lätt!
Verkar vara krångligt med byten, dyrt & inte alls bra.. Jag vet inte men, både jag, frida & hennes pappa har kollat och de går inte direkt framåt.. :S


Kommentarer
Postat av: miinii

brukar med ladda gossip och one tree hill. gaaah! undrar vad som hänt?

2008-10-08 @ 09:18:04
URL: http://kampomvikten.blogg.se/
Postat av: sofie

ska kolla upp lokal idag=) ja hör av mig vidare eller såkollar du min blogg lite då o då så skriver ja om de =)

2008-10-08 @ 09:53:57
Postat av: miinii

jag försökte hitta nån hemsida med ett vettigt svar. men det gick ju givetvis inte. och nu kommer jag inte ens in på piratebay. men men. hur är det med magen och livet?

2008-10-08 @ 14:28:26
URL: http://kampomvikten.blogg.se/
Postat av: miinii

oooh jag hatar när de ska hålla på med sånt så vi inte får våra serier! :P



jo, började ju nu lite smått i måndags med vikten. så håller tummarna för att det ska gå =) är ju mest sugen på godis och sånt så det är ju svårast, hahaha! =)

2008-10-08 @ 14:38:30
URL: http://kampomvikten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0