Twiiiii...

Idag har man jobbat, inte så jättelänge men de va kämpigt ett tag, mådde illa & svettades, kändes som om jag behövde spy ett tag men de kan man ju inte göra så jag vägra.. Nedräkning nu :D Om min HP går igenom så har jag 7 arbetsdagar kvar ENDAST!!
Prata med en på f-kassan idag och hon skulle be min handläggare ringa mig imorn eller senast måndag.. Men min ansökan va utförlig & noga skriven av mig & chefen så den ska de inte vara några problem med!!

Nu har jag precis kommit hem från en skogspromenad med Wilma, mötte upp Emelie & hennes två hundar också såklart, trevligt! Bara de att Wilma är född i helt fel kropp!! Lägger sig & rullar i all dynga hon kan hitta så hela pälsen är full av barr, pinnar, löv..jaa ni vet, sånt som finns i skogen!
Hon va heller inte långt ifrån att fälla en motions-springare som kom förbi i all hast.. :S jag skrek rätt ut & han blev sur.. :P

Nääe, dags att fixa iordning varma mackor!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha njut inte allt för mycket att du bara ha 7 dagar kvar...väl hemma kommer du gå o hata att du inte gör något så tiden går fortare:P

2008-10-24 @ 11:51:19
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0