Till dig:

Som inte vill kalla dig annat än "anonym" och "bloggläsaren" men ändå vill kommentera lite inlägg här & var...jag ser ip adressen så jag ser att du är samma person..
Jag vet heller inte syftet med dina kommentarer, om du menar att va snäll eller försöka pika mig? Känns som om de skulle kunna vara de senare nämnda eftersom du inte vågar stå för ditt namn..men kommentarer är alltid kul för de visar ju att nån läser iallafall ;) :D

Och JA jag vet att " pappan" åkt utomlands, inte för att de ligger i mitt största intresse att veta men.. För min del kan han gärna få stanna där resten av livet, få HIV, hepatit och allt annat landet har att bjuda på! I don't care...
Han är nämligen ingen person jag har kontakt med eller bryr mig om..

Kommentarer
Postat av: jessica

jag blir så jävla fruktansvärt förbannad, så jävla omoget och ansvarslöst att bara dra, hoppas du läser adam, du är helt störd i huvudet, hoppas verkligen som elin säger, att du får hiv, MINST!!! åå, det kryper i mig.. jävla määhää!

2008-10-30 @ 22:42:12
Postat av: Bloggläsaren

Ja håller absolut på dig!! Pappan och hans föräldrar är riktiga skitar.

2008-10-31 @ 10:49:41
Postat av: Melinda ♥

Skaffa bloggkoll :D jag kan hjälpa dig !

2008-10-31 @ 12:05:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag dömmer inte dig på något sätt. men du måste ju inse och respektera pappans beslut? eller? Och att önska någon HIV är det mest omogna jag hört från en gravid tjej.

2008-11-02 @ 17:55:34
Postat av: mormor. medl. till anonym

Kära anonym

Varför är du så feg ??vågar du skriva ditt riktigt namn?? om du inte kan stå för dina åsikter/inlägg undanber vi dina komentarer



vi kan läsa mellan dina rader att du på ett eller annat sätt känner A---. och då får du stå ut med vad Elin skriver i hennes blogg,

HAN är en feg egoistiskt omogen ung man som inte tar ansvar för det han har ställt till med!!!

Att vara ensam o gravid är inte så lätt, hormonerna o humöret gå upp o ner och man ska sköta arbete och lösa alla problemer.

Elin har all rätt i världen att vräka ut sin ilske sin oro, skriva precis vad hon känner för i SIN blogg.

Stå på din Elin, glad du e an stark o modig tjej

kramis

2008-11-02 @ 23:03:15
Postat av: Linda Bodini

Till Anonym.

Tror faktiskt att Elin har respekterat och insett pappans beslut... Men pappan m familj har INTE respekterat Elins beslut... Och hade jag varit i Elins situation hade jag skrivit värre saker om pappan än det hon gör...

2008-11-03 @ 12:55:51
Postat av: Bloggläsaren

Vill tillägga att "Bloggläsaren" och "Anonym" inte är samma person. Bloggläsaren ger sig gärna tillkänna med namnet men inte här på Elins sidor. Men om hon vill ge ut sin mailadress så ska HON! få veta vem jag är!!!!

2008-11-03 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0