Karlstad!!

Efter jobbet idag tog jag mig tillsammans med Maria över till Karlstad för en shoppingrunda!
Båda hade händerna fulla av kassar när vi åkte hem så de va en lyckad shopping-tur iaf..
Roligast va i leksaksaffären då vi leta halloween-dräkt åt Maria! :D Undra om den passa när hon kom hem?? (barnstorlekar)

Jag gick runt bland alla bebiskläder och bara VILL HA allt som finns där, de är ju så jäkla gulligt! Men jag måste bromsa mig, de är ju roligare att köpa sen när kiddo är född & man vet vad man ska köpa för färger..
Och inte göra som min mormor och CHANSA som hon faktiskt gjort nu när hon köpt blåa skor åt kiddo ;)

Min shopping blev födelsedagspresent till lillebror, skor/stövlar, bh:ar & trosor, bomulls tunika, over knee strumpor, tvätt påse..va de allt?? :O
Tog även en tur ut till Ikea för att komplettera de som va slut sist jag va där..men de fanns ju inte nu heller..BAJS!

Har även fått lite vettiga saker gjort nu på kvällskvisten, som att handla mat till min tomma kyl/frys, tvättat, diskat och betalat alla räkningar.. Skönt att ha de avklarat nu, jag är annars en jävel på att skjuta upp allting in i de längsta!

Nej, duscha & kolla serier innan läggdags!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: mor

Dig är det väl den enda av de stora barnen som det är ordning på..... (förlåt Johan.... men DU tycks tro att pengar växer i fickan ibland.....kram) Kramiz

2008-10-28 @ 22:41:58
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Blowie and Sucky

Missa inte våran supersexiga sexblogg! Vi älskar sex och vi vet att ni gör det också, Vi ses där!

/ Blowie and Sucky

2008-10-29 @ 02:21:18
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Elin!

På något sättovis hamnade jag in här på din blogg. Och jag vill bara hälsa Grattis till magen och all lycka till er :)

Kram Sanna Nordström

2008-10-29 @ 05:29:14
URL: http://sannanordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Elin!!!

Jag såg adressen hit på facebook...och har läst en del på din blogg här nu.

Du ska veta att jag till 100% håller med dej.

Ibland skäms jag verkligen för att heta det efternamn jag gör.



Jag har två barn som kommer bli din lilla bebis kusiner och vi är glada för din skull... Tror inte familjen B vet vad dom går misste om när dom försummar kontakten med sina barnbarn...



Kram: Linda

smilla[email protected]



(

2008-10-30 @ 14:50:03
Postat av: Linda Bodini

Oj...glömde skriva mitt efternamn.

2008-10-30 @ 14:51:28
Postat av: mamma

Kul att DU Linda B skriver på elins blogg!! Hoppas att era Barn (och även Du...) kan ha kontakt i framtiden för det är ju bra för kiddo att känna till sin släkt!!

2008-11-01 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0