En sån dag/natt!

Usch idag är jag inte pigg...
Igår direkt efter jobbet åkte jag ju för att flyttstäda min förra lägenhet..puuh, nästa gång jag ska flyttstäda hoppas jag att jag inte är gravid, eller åtminstone har lite assistans! För svettigt och jobbigt var de minst sagt..
När jag kommit hem, hämtat Wilma och ska slå mig till ro börjar hon kräks?
Gick ut en kvällspromenad och gick sen & la mig för jag ansåg mig själv som ganska sliten efter en relativt hård dag..
Hann somna innan Wilma STÅR i sängen och försöker spy?
VAIHÄLVÄTTÖÖÖ! Av nån ren reflex så sparkade jag iväg henne så hon sopade sig i golvet:S Lilla gumman då, fick jättedåligt samvete över att de blev sådär hårt.. De va ju inte meningen! Så jag satt på golvet en stund och gosa med lurven så hon fick känna lite att jag bad henne om ursäkt..

Okej, nu va vi sams igen och jag somnade om.. VAKNAR UPP AV KRAMP!
Jaani, de är inte bara att vara gravid inte, de måste få gnällas en del, ni vet ju hur de är! Och har man ingen man/sambo att gnälla på, då får man gnälla i bloggen!
Kramp i benen, de har väl varit överkomligt hittils.. För jag har kunnat sträckt ut benet och de har släppt ganska omgående, men nu blire värre och värre, inatt va de BÅDA BEN SAMTIDIGT! Satt upp i sängen och vråla, banka & veva med dom där stackars benen.. Vid såna tillfällen är de ju ganska skönt att man är själv, för de hade nog varit en ganska rolig syn eller vad tror ni? Detta upprepades flera ggr, och när jag tillslut inte kunde hålla mig kvar i sängen längre knata jag upp för att gå på toa, kissnödig är man ju alltid, benen va dock allderles för ömma för att de skulle kunna gå bra.. Men hallå, TJA BERIT 90 ÅR! Är du ute och går,var har du ställt din rulator? Jaa så kände jag mig..självklart sa ingen så till mig, eftersom jag bor ensam, men de va så känslan va..aa ni fattar nog!

Jag gör ett nytt försök med att somna om, klockan är då ca 05.00 på morgonen..
06.22 drar grannens JÄVLA chefer igång och VRÅLAR konstant och blir inte tyst förän klockan 8.00!
Jävla psyk-hund tänkte jag, dom hade säkert lämnat han själv så han va nog inte så nöjd, men om man har en hund som inte finner sig i att va hemma själv kanske man borde överväga att skaffa hundvakt istället för att han ska stå och väcka hela jävla huset den tiden på dygnet?
De va denna veckas efterlängtade sovmorgon de!

Hoppas det dyker upp nåt spännande snart så jag kan bli på lite bättre humör för som ni märker är de inte på topp just nu, ganska arg! :P
Frida är ju äntligen tillbaka i Sverige nu, hoppas att höra från henne SNARAST!

Så kan jag bara tillägga att jag INTE på nåt sätt söker sympati eller nåt när jag skriver sånthär..
Jag skriver de för att jag vet att vissa tycker att mitt temperament är roligt :) att de är roande att läsa när jag är arg..
Så läs och tyck vad ni vill.. :P


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej ...



Ja det kan jag förstå att du vill vara nära din familj för bättre stöd kan du ju inte få ! :)

Även fast man har mycket kompisar så är det inte riktigt samma ska ...



Ser inte ut att du har haft en så där jätte bra natt direkt !! :S



Vad ska du hitta på i heljen ??



KRam

2008-10-03 @ 13:34:53
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: Kicki

Även fast man har nån att gnälla av sig på så är de jäkligt gött att gnälla i bloggen med :P

2008-10-03 @ 21:47:35
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0