Fjant!

Jag är ärligt talat så jäkla trött på ert fjant!
Behöver inte ens förklara mig i bloggen men folk verkar ju tolka allt jag skriver helt snett så de är väl lika bra att förklara sig en gång extra!!

Du som kommenterade inlägget " Till dig:"
Joo jag kan absolut respektera "pappans" beslut, de är väl EXAKT de jag har gjort?!
Jag har aldrig bett honom ändra sig eller tänka om, har aldrig försökt påverka honom utan jag skiter it!!
Och jag önskar honom inte bokstavligen HIV som jag skrev, mitt syfte med den meningen va just som jag skrev att jag skiter i allt som rör honom, jag skiter i om han är utomlands, jag skiter i om han så skulle få en sjukdom och ALLT som alla ni anonyma ska yttra er om gällande honom eftersom HAN INTE ÄR EN VIKTIG PERSON I MITT LIV!!
När ni inte är insatta nog för att fatta hur situationen ser ut eller att läsa NOGA vad jag skriver så behöver ni väl inte ens kommentera.. jäkla fjant hela tiden bara tycker jag!!

Dom saker jag bryr mig om när de gäller honom är endast dom vesentliga sakerna som bör ordnas med papper och liknande, men den biten sköter familjerätten..

Och jaa DU får GÄRNA tycka att jag är omogen!!
Bara för att man ska bli mamma så betyder inte de att man måste lämna ungdomen bakom sig och plötsligt bli så jäkla pryd,TORR & redig!! Hur "mogen" man är enligt andra är inte vad som avgör hurvida bra eller dålig förälder man är så er åsikt om min mognad kvittar faktiskt.. :P SÅ jag tänker fortsätta yttra mina omogna tänkanden och åsikter i MIN blogg! Sluta läs om de sticker så i ögonen att läsa mina åsikter..?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kära kuselin.. Strunta i vad alla säger, vi vet allihop att du kommer bli en asgrym mamma och är det nån som klarar just en sån här grej så är det du. Bara för du är så jävla envis! Riktigt kul att träffa dig igår, vilken mage! Hörs va i veckan. Puss & kram kusinvitamin

2008-11-02 @ 20:12:47
URL: http://seemlan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Asså va afn det är så himla typisk att folk ska lägga sig i allt!!! Skit i va de säger, DIN blogg DIN åsikt!!!! :D

2008-11-02 @ 21:14:12
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: jessica

väx upp nu elin, du är ju gravid, hallå.. gravid=mogen, daah ;) hahahah. det var det fjantigaste jag har hört, du din anonyma fjolla.. skriv ditt namn eller skit i att skriv, hur svårt kan de vara? definera ordet omoget så ska vi se att du själv finns med i svaret!

2008-11-02 @ 21:31:20
Postat av: Jessika

Inte för att vara elak men eftersom du skriver som du gör om barnets pappa ( är ju rätt elaka saker)så får du ju faktiskt räkna med att få en del elaka kommentarer om dina inlägg då säkert många av hans kompisar läser här!Sen kan jag hålla med om att det är löjligt att inte våga skriva sitt namn om man lämnar en kommentar men jag kan även förstå dom som inte gör det...Dom som sätter sig emot nåt av dina inlägg och inte håller med dig blir ju verkligen nertryckta och all din släkt och vänner bara kastar ju elaka kommentarer tillbaks...Verkar som det bara är du och dom som står på din sida som får säga och kommentera som dom vill...Har följt denna blogg ett tag då jag känner pappan till barnet..Och det är många kommentarer och även vissa inlägg du har tagit bort antagligen pga att kommentarerna inte stöttar dig lr är positiva till din fördel..För i princip alla kommentarer som stöttar dig finns ju kvar.

Sen kastas det mycket skit på pappan och hans familj på denna sida för att dom tagit avstånd..

Du har respekterat att dom ej vill ha kontakt och dom å sin sida har respekterat att du födder barnet men väljer att ta avtånd...

Om inte jag har fattat helt fel så vägrade du ju att göra abort pga vissa omständigheter så pappan hade väl direkt inget val utan blir väl nästintill tvingad att bli pappa mot sin vilja..Och det finns väl ingen människa i hela världen som vill bli tvingad till nåt mot sin vilja lr?

Tyvärr är det ju oftas så när en tjej blir gravid att killen inte har så mycket att säga till om då fostret faktiskt lever inne i kvinnas kropp..

Jag vet inte vem det är värst för,barnet som förr eller senare kommer få redan på att "den" är ett oönskat barn av sin far, eller pappan som måste leva resten av sitt liv med vetskapen om att det finns ett barn som han var emot att det skulle föddas..

Jag hoppas för barnets skull att ni nångång kan lösa era problem!!





2008-11-07 @ 02:23:37
Postat av: jessi

du jessika, skit ska skit ha! ;)

2008-11-07 @ 10:19:10
Postat av: lillasyster

säger som andra, DIN blogg och DINA åsikter, Skit i dom andra!



du kommer bli en toppenmamma och jag kommer

finnas här för er hela tiden.

kram lillasyster

2008-11-07 @ 19:03:00
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0