Splittrad...

Uschamäjjen...
Sover så jäkla kasst på nätterna när jag är sådär smått depprimerad, vaknar flera gånger under natten och drömmer konstiga saker som jag inte vet om de hänt i drömmen eller hänt på riktigt när jag vaknar upp.. så blir då liggandes vaken och fundera.. Kollar samtalslistor på telefonen osv för att se om någon betydande person ringt när jag sovit och jag kanske avvisat eller svarat i sömnen? Vadå besatt..
Vaknar mellan 06.00 och 07.00 varje dag, i hopp om att den nya kommande dagen ska innehålla mer glada stunder än den föregående dagen..

Jag vill bara att allt ska lösa sig nu så jag kan känna mig som vanligt igen, dendär glada spralliga Elin som kan vara en gås! Ska man bli djupt religiös kanske i hopp om att tron gör en stark? Om de ändå vore så lätt..

Började idag jobba klockan tio, och jobbade till 17.00..
Slet som ett djur hela dagen, fronta, rensa skräp i typ hela butiken.. så effektiv va jag!
Då fick jag iallfall berömm att butiken såg snygg ut, då vet man ju att allt slit gav nåt iallafall..
När jag slutat satt jag kvar i lunchrummet för att ta en kaffe med Thomas och prata lite skit..

Hemma här strax innan sex kanske, då lagade jag lite mat, käka, sen decka jag i soffan.. sov till 21...hur skönt som hellst va de..

Imorn är de dags att jobba igen, sista dagen innan semestern..
Efter jobbet åker jag till björneborg för att fika & fira pappas fru som fyller år, sen tänker jag åka in till stan till min älskade mamma.. De är ju faktiskt mors dag imorn! Så glömm inte att uppvakta era mammor..

Dags att göra sig klar för kvällen, nattinatt alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0