Heja Sverige!!

Spännande match och jag hoppas att sverige tar hem den!!

Jag va så smart att jag råka radera inlägget från igår utan att hinna läsa era kommentarer jag hade fått så dom försvann ju :( Så ni får gärna kommentera igen så kan jag svara!!
Blev så dumt näre blev flera inlägg igen när jag prövade mig på att blogga på telefon så jag blev bara ivrig på att radera..hade inte en tanke på att kommentarna också skulle försvinna.. baaaaaaaaaaad...


I kristinehamn igen da.. heldag med mammsen & moster.. hur trevligt som hellst!
Snart blire tacos här hos mamma sen ska jag iväg och handla chips & dipp och dra hem till moster... :P

Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag ska på UL i Karlstad. Du me ? Du bor väll i Karlskoga va ? Vilken tid ska du dit ?

2008-06-15 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0