~~3~~

3 dagar kvar..
Och till er som tog åt er av gårdagens inlägg så menar jag inget illa ;)
Lät kanske lite otrevligt osådär men inget ni behöver ta åt er av!
Men inatt trodde jag faktiskt att jag skulle föda barn, vaknade vid halv fem ungefär och fick kramper i magen med nån liten stunds mellanrum, vart nervös och jag blev orolig, svettades och kunde inte somna om.. Visste ju inte om de skulle gå över eller utveckla sig.. Vågade heller inte väcka någon.. När klockan blev 07.00 ansåg jag att de va morron, dom skulle ju ändå ut i stallet.. så då väckte jag Britt-Marie & sa att jag hade ont i magen..DÅ TVÄRSLUTADE de..
Och jag har inte kännt av nåt alls under hela dagen, märkligt va?!
Är väl säkert samandragningar bara som jag hade, bara de att dom har inte gjort ont förut, en del har ju sånt länge innan så de är ju inge farlit :)

Idag har jag bara tagit de lugnt & varit mestadels inomhus!
Vi har iofs städat lite, och även bakat mockarutor, americanska muffins & sockerkakor! GÖTT..

Blir ingen längre uppdatering för nu ska jag gå ner och fixa iordning tacos!
Ville bara uppdatera lite fort så ni inte tror att jag är iväg & föder barn ;)

Kommentarer
Postat av: Flisan

De är bra att du håller oss uppdaterade Elin, annars blir jag orolig.. :) puss

2008-12-20 @ 21:05:25
Postat av: ems

Lycka till vid förlossningen! :)

Önskar er all lycka.

2008-12-20 @ 21:33:14
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det är som typiskt att det ger sig när någon får veta.. men den kommer när den kommer.. ska bara bli så roligt o få träffa den lilla.. Malte ska ju få sin tremänning ju.. =) Får se om det blir nå mer inlägg nu.. blire inte det så ska du veta en sak.. det du ska göra när du än gör det är det mäktigaste en kvinna får vara med om.. du är bäst.. och njut av stunden.. låter dumt.. men det skulle jag nog velat ha gjort mer.. men jag tog för mycket lustgas.. ;)

2008-12-20 @ 22:30:29
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: Lisa

Ja lite jobbigt med alla som undrar, i all välmening förstås, men likafullt lite påfrestande. Jag gick över tiden hela 19 dagar med mitt yngsta barn....suck!! Så jag förstår precis vad du menar.

Lycka till när det är dags!!

2008-12-21 @ 23:19:30
URL: http://livscoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0