Sommarväder!!

Härligt!! När jag klev upp imorse åkte jag och handlade 2 kycklingsallader, tog med Wilma & åkte upp till Emelie och lunchade ute i solen, STEKA!
Helt underbart väder, när vi ätat tog vi med hundarna och gick en promenad i skärgården... Satte oss vid vattnet ute vid Picasso och njöt av sommarvädret innan vi promenera tillbaka..

Min chef ringde nyss & frågade fall jag ville ha frukten imorn 08:00-16:00 istället för min kassatid 14:00-18:00..
Thank you very much! Några extra timmar säger man ju inte nej till, heller inte helt fel att komma ifrån kassan..
Fick även en tid den 2:a maj 08:00-18:00 med frukt & kolonial på en av mina lediga dagar.. Kommer aldrig hinna få ordning på flytten när jag jobbar hela dagen direkt efterjag flyttat... :P Men tänker inte klaga! Har inte så mycke grejer att flytta ändå så..tor jag? :P

Nyss har jag även hämtat ut två stoooora paket från partylite.. ska bli intressant att se vad som finns i lådorna :D
De är ju ändå MIIINA SAKER! Ni andra som beställt får ju era i slutet på månaden..

Därefter ska jag göra mig i ordning för jobb, börjar 17:00 idag och jobbar stängning..
Undra om de är Thomas eller Mathias jag stänger med idag? Mathias gissar jag på..
Blir nog kalasbra vilket som..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annika

Brukar alltid vara mer än vad man tror att flytta..hehe..Har flyttat några gånger nu och man tänker varje gång att såå mycket grejer har jag ju inte... duu fattar inte riktigt det där med bilddagboken (trög, jag vet:)). Loggade in men vart finns bilderna? Kom bara in på en massa andra album och grejer... hmm....Var förresten på willys idag men såg dig inte. Kram!

2008-04-21 @ 23:47:10
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0