Moget betéende? :P

De vet ingen här i denna stugan vad de är!
Här äre knulla,fitta,ragga brudar på krogen, kissa på, bajsa på, porr bilder på datorn och annat moget!
Haha, de är ganska kul ändå.. men de beror nog på att jag är ungefär lika omogen? :P
Dock luktar hela stugan gammal fylla! Tråkigt nog går den inte städa bort, jag har tagit bort alla burkar och diskat alla glas och vädrat ur.. men lukten sitter kvar, de är nog aldrig grabbarna som stinker fylla då va?
Med tanke på att jag själv va och är nykter så är iallafall inte jag en bidragande faktor till den stanken..

Så VARNING kan jag ju tillägga, killarna passar på att ändra mitt msn namn och även skriva till vissa.. så om ni får nåt konstigt på msn så kan ni nog ganska lätt gissa om de är jag eller inte på de mogna sättet dom skriver om att dom vill dejta er tjejer osv.. :P

Några sover, några är på After Ski, några svettas i bastun.. och jag väntar på MAT!
Vi ska käka marinerad fläskfilé, potatisgratäng/sallad.. Ska bli så gött!

Ikväll blire iallafall Takida på HC, får se hur vi löser de med skjuss idag.. Jag har iallafall ingen stor lust att köra flera gånger fram & tillbaka inatt igen.. :S jag är för snäll helt enkelt!
Har nog vart den ständiga taxin sen jag kom upp hit känns de som.. men jag har ju möjligheten att säga ifrån också om de skulle va så.. men jag vill inte va nån jävla grin-kärring som sätter käppar i hjulen!

Nejni! Mellis i väntan på riktig mat! :D Banan & ramlösa blåbär får de bli..
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0